Wednesday, November 25, 2020

Pikturë. Skicë për mural

Vizatimi dhe piktura janë veprime që kanë si qëllim përfundimtar një vepër arti në formë vizatimesh, pra pikturash. Ju filloni veprimin e vizatimit me qëllimin për të bërë një vepër arti të përfunduar.

Skica, nga ana tjetër, ju lehtëson nga ato detyrime dhe ju jep liri, sepse nuk jeni të kufizuar në asgjë gjatë skicimit. Ju nuk jeni të kufizuar duke zgjedhur një laps, ju gjithashtu mund të skiconi me një laps, thëngjill, një stilolaps, një ndonjë lloj tjetër për vizatim.

Ju nuk jeni të kufizuar nga madhësia dhe mbi të gjitha cilësia e letrës në të cilën do të skiconi (blloqet e skicave janë të vogla kryesisht për bartje më të lehtë) dhe as nuk ka ndonjë rregull rreth se sa do ta bëni ose numrin e detajeve që do të vizatoni.

Gjëja më e rëndësishme është që ndërsa skiconi të jeni të lirë nga shqetësimet se cili do të jetë rezultati përfundimtar. Kështu që ndërsa skiconi, jini të relaksuar dhe hiqni qafe të gjitha idetë se si do të duket ajo që vizatoni në fund dhe jini "cool" dhe që krijimi juaj të mos duket aspak si origjinali, sepse në fund të fundit është ajo që doli nga ju, jeni ju.

Dhe nëse ju pëlqen vërtet ajo që keni vizatuar, thjesht shkoni përpara dhe bëni një vizatim ose pikturë të plotë.

Në thelb, skica përdoret si regjistrim i shpejtë i një ideje për përdorim të mëvonshëm. Atëherë kjo ide mund të jetë një burim i ideve të reja, të ndryshme që përfundimisht do të përfundojnë si vepra të përfunduara.

Le të themi se më pëlqente shumë një fanar, kështu që e skicova në bllokun tim të skicimit (foto më poshtë). Së bashku me skicën, unë vendosa shënime mbi ngjyrat dhe materialet në fanar sepse kisha ndërmend ta vizatoja me lapsa druri. Unë mendoj se është një ide e zgjuar të bësh shënime me një skicë, sepse kurrë nuk e di se sa kohë do të të duhet dhe se informacioni shtesë do të të ndihmojë shumë.

Pas pak, unë përdora atë skicë dhe së pari vizatova po atë far me lapsa grafit F, HB dhe B në letër A4 në një mjedis krejtësisht të ndryshëm nga origjinali (foto më poshtë).
Fanar, Vizatim
Nuk hoqa dorë nga ideja për ta vizatuar me lapsa druri, dhe shënimet do të më ndihmojnë të kujtoj detajet.

Përveç modelit që do të punoni, skica mund të jetë gjithashtu objekt studimi për vizatimet dhe pikturat e ardhshme të bëra mbi formate të ndryshme nga më të voglat deri te ato me sipërfaqe të mëdha të ashtuquajtura murale.

Pavarësisht nga qëllimi i skicave tuaja, të gjithë artistët bien dakord për një gjë - skica është një pjesë shumë e rëndësishme e zhvillimit artistik.

Kështu që gjithmonë keni me vete një jastëk të vogël dhe një stilolaps ;-)
Në videon në vazhdim do të ndiqni një nga procedurat se si të bartni një skicë në sipërfaqe të mëdha. Klikoni direkt


Detyrë: Përgatitni ndonjë skicë për mural!
Shembuj më poshtë



0 Paqartësitë dhe komentet:

Post a Comment